FAQ

Jeśli zauważę uszkodzenia zakupionych donic, co wtedy?

Jeżeli zobaczysz uszkodzenia podczas odbioru produktów od firmy transportowej. Istotne jest aby sporządzić z kierowcą dostarczającym produkty protokół uszkodzenia ładunku, oraz dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Dokumentację tą należy wysłać do nas na adres mailowy: info@worldofflowerpots.com. Z pewnością nasz dział techniczny oceni przyczynę powstania uszkodzeń oraz podejmie kroki by zlikwidować uszkodzenie.

Jeżeli zauważysz uszkodzenia podczas okresu użytkowania towaru w związku z tym prosimy o przesłanie reklamacji na adres mailowy: info@worldofflowerpots.com. W mailu prosimy o opisanie powstałych uszkodzeń, wskazanie terminu ich zauważenia, dokumentację fotograficzną oraz fakturę potwierdzającą zakup produktów w naszej firmie. Dział techniczny rozpatrzy reklamację w terminie 2 tygodni od dnia wpływu reklamacji zawierającej wszystkie wyżej wskazane informacje.

Nasze produkty są objęte 2 letnim okresem gwarancyjnym.